KingOfPopMJ -

Alla fans till Liseberg



29 augusti ska mj-fans mötas på liseberg, men det är typ inga som vet om det, så det vore bra om du/ni kunde skriva på bloggen att det är 29:e på liseberg? :)
Jag är inte helt säker, men tror att man ska vara vid hans hand-avtryck som ligger där alla andra hand-avtryck ligger, vet inte riktigt när men runt 14:00 tiden skulle jag tro.
Jag vet inte heller vad man ska göra men kanske sjunga hans låtar och sånt bara. Man behöver inte ha några speciella kläder eller så, själv ska jag inte ha någonting speciellt, men jag ska köpa en blomma och lägga vid hans hand-avtryck.
Iallafall så tror jag att man ska mötas utanför liseberg vid hans stjärna innan också och sedan gå in tillsammans på liseberg, om man vill. :) kram



Såklart skulle jag vilja fa dit :/ men bor så långt bort!

Kommentarer
Postat av: CLIP

Åh, jag skulle också vilja vara där, men det är långt för mig också!

2009-08-16 @ 21:32:17
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0