KingOfPopMJ -

Lever han?

Okej nästan ni alla kanske har sett den här videon ? Många trodde att han hade fejkat sin död...
när man ser man stiga upp i flygplanet!

 
Jag tror inte på det här! det är säckert när flygplanet skakade,eller
att någon där bake lyfter han!

Men nu har det kommit ett nytt klipp!




Att man ser han stiga av ambulansen (eller vad det nu än är)
Men tänkt på de här,om det verkligen var sant hur skulle någon kunnat filma precis
allt? Det skulle säckert finnas jätte många poliser där omkring!
Och de skulle nog ha sett han som filmade!

Men om han skulle leva!
Ja,då skulle jag bli glad :) 
man skall inte tänka på att han fejkade sin död osv...
Och jag hoppas att det är sant! :) 

Vad tycker ni om allt det här?  

Kommentarer
Postat av: jennifer

i den första är den en synvilla. helikoptern svänger, skuggan flyttar sej och tidningarna tar det som en chans att tjäna pengar. och i den sista, ambulansen såg väl inte ens ut så? aja. jag tror inte på sånt!

2009-08-27 @ 20:52:27
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: Emilia

Man hoppas väl att det är sant... Men jag tror faktiskt inte på det.

2009-08-28 @ 13:38:34
URL: http://emiilia.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ser mer ut som skugga på lakanet i första filmen och i andra filmen är det ju inte samma ambulans som hämtade honom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0