KingOfPopMJ -

Svaren

1. Hur gammal är du?
2. När började du blogga?
3. Gillar du dig själv?
1.13 :)
2.Den 9 Augusti x)
3. Jaa jag är nöjd med mig själv :)

Vad har du för MJ saker? tex tröja, dvd och annat? :)
Jag har såklart alla hans cdn x) och så har jag en tröjja och filmen Moonwalker :)


1.När började du gilla Mike?
2.Vad är det med Mike du gillar mest av?
3.Vad fick dig att göra en här bloggen?
4.Hur gammal är du?

1.Hmm jag minns inte riktigt,men jag har nog tyckt om han ända sen jag var liten,alltså typ när jag var 5 elr så :) Men jag började nog gilla han mera efter hans död tyvärr .. :/

2.Att han var så talangfull,ärlig och sån fin människa :)

3.Jag vet inte,jag ville göra den för att hedra honom och att han är värd att folk minns honom!

4.Somsagt jag är 13 :)

vem var din första idol???
förresten ,,hur e de??
Hmm .. jag minns inte men det var nog inte Michael :(
Det är bara bra (:

Din favorit låt av Michael?
Din favorit bild av Michael?
Din favorit musikvideo av michael ?
Ojj den var svår men jag gillar speciellt mycket Man in the mirror :)
Älskar den här bilden på Michael och Bubbles :)

Thriller (;


varför älskar du mj?
skäms du någonsin över honom eller att tycka om honom?
Han var en sån god människa ett underbarn :)
Skäms? Vaa neej aldri! :) varför skulle jag skämmas?

1.kan du få reda på Adresser inom Jackson familjen??
2. Hur gammal är du??
..Och Kommer du någonsin att lotta ut michael jackson saker??
1.Okej skall försöka,men vill inte sätta adressen på bloggen ..
2.13
joo det kan jag göra nångång :)

Varför startade du en minnesblogg just till honom?
Jag ville göra nånting speciellt för honom :)
Och för att jag älskar Michael! :D


Kommentarer
Postat av: alicia

haha ja förstod inte riktigt svaren dom kom på lite fel platser Oo

2009-09-25 @ 16:07:44
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Hanna: Michael Jackson fan

Godkänn inte in den här komentaren!!

Kan du skicka adressen till mig?? Jag har alltid villjat skriva ett brev till Michael Jacksons föräldrar, ett tack brev då da!! snälla??!!

2009-09-25 @ 21:20:38
URL: http://hannadacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0