KingOfPopMJ -

Svaren



Hur många barn hade Michael?
Han hade tre barn Prince Michael Jackson han är 12 år,

Paris Katherine Jackson som är 11 år och Prince Michael II som kallas för Blanket

och han är 7 år.



Vad är hans adress?
Vet att man kan kommentera till han på hans sida och att det sen skrivs ut och ges till han sföräldrar men jag skulle vilja skriva och visa min ledsamhet...
Menar du hans familj och så? jag vet inte riktigt adressen men di bor i Kalifornien i Encino.

Och här är sidan som man kan skicka nån minnes text till honom


vad tycker du är det bästa med MJ? :)

Att han försökte verkligen hjälpa barn och världen :)

och att han är så bra musiker och hade alltid nya ider..


Vilken är din favorit låt av alla hans låtar? :)

hmm.. svårt att välja alla är ju så bra :) men min ena favorit

är nog Dirty Diana :)


har du sett MJ i verkligheten? :)

Nej.. Har du? [:


hur länge har du tyckt om MJ? :)

jag har tyckt om han ända sen jag var liten,minns inte hur gammal jag

var å så :) men jag har alltid gillat honom!

Tack fö frågorna :) om ni har mer frågor är det bara att meila till
kingofpop@live.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0