KingOfPopMJ -

Missa inte!



Idag klockan 16.50 så visar TV4+ Dangerous tour!
Turnén var Michaels andra världsturné som soloartist, och den startade 27 juni 1992 och avslutades 11 november 1993.


Och senare så visar SVT2 Michael Jackson - 30 år som artist
Konsert med Michael Jackson när han firade 30 år som artist 2001 på Madison Square Garden. Med gästartister som Justin Timberlake, Usher, Whitney Houston, Slash, Britney Spears och självklart The Jackson Five som inte hade spelat tillsammans på 17 år.
Klockan 21.05!


Och idag är det exakt ett halvt år sedan Michael dog ..... :(

Kommentarer
Postat av: Cybéle

Jag såg konserten på TV4+ fast jag har den hemma han e fan mig sjuuuukt jävla bäst!



Pappa ba"Han e den enda artisten som kan dansa & sjunga bra" Mamma blev blev impad hon med! ;)



LOVE U MJ <3



så självklart ska jag bänka mig framför TV:n 21.05 (:

2009-12-25 @ 19:18:04
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Sandra T

fan,missade det på tv4+, men såg det på tvåan iaf, och det var GRYMT

2009-12-26 @ 00:08:16
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0