KingOfPopMJ -

''Det är inte Michael''




"This is it" ska visa Michael Jackson "som du aldrig sett honom förr".
Nu anklagar hans familj Sony för att ha använt sig av flera imitatörer.
- I den här filmen förekommer ersättare, det finns inga tvivel om det, säger pappa Joe Jackson enligt News of the World.
Pappa Joe Jackson och Michaels syster La Toya är arga över att Sony, som ligger bakom filmen från popstjärnans sista repetitioner, använder look-a-likes vilket kommer lura tittarna.
Joe Jackson har enligt News of the World sett tolv minuter av filmen.
- Jag tror att folk kommer att rasa mot den, säger han enligt tidningen.
La Toyas kollega Jeffre Phillips har också bekräftat för tidningen att familjen identifierat flera tillfällen då det inte är Jackson som uppträder.
"Väldigt upprörande"

- Jag har sett alla dessa fantastiska danssteg i trailern, men jag tror inte att de flesta var Michaels. Han var inte frisk nog. Jag har sett klipp när jag till och med tänkt: "Det där är inte Michaels röst". Det är väldigt upprörande för La Toya, säger Jeffre Phillips.
En brittisk imitatör har dessutom erkänt att han fick en förfrågan från Sony om att vara med i filmen.
- De bad mig göra flera olika typer av filmningar, säger Navi Parasram.
Sony vägrade kommentera, skriver News of the World.

källa:expressen


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vet dem nu säkert att det inte är Michael i film på vissa ställe? Fan vad dålig stil! INGEN kan ju "härma" Michael Jackson lika bra som han själv ju xD

2009-10-27 @ 15:43:12
URL: http://insarahseyes.blogg.se/
Postat av: Ani

Synd att de gjort så :( om detta nu är sant.

2009-10-27 @ 16:06:41
URL: http://aramian.blogg.se/
Postat av: Popkungen

Upp till bevis i morgon! :)

2009-10-27 @ 16:37:28
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Anonym

så löjliga dom är , :Svem skulle det annars vara ?

2009-10-27 @ 23:53:36
Postat av: Victoria

Shiit, att dom kan göra så mot alla mj fans! :( jag tkr det är fel!

Detta var ju menat som en hyllnings film i hans ära.

Jag vill se Michael, endast Michael!!<3

2009-10-28 @ 11:45:01
Postat av: Ellinore

HAHAHAH, jag tror jag börjar skratta.

fy vad la toya och joe är löjliga .

det är väl klart att det är michael jackson, jag tror det är ingen annan som kan se likadan ut han.

MICHAELJACKSON <3

2009-10-28 @ 21:40:57
URL: http://baraelliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0